вівторок, 16 листопада 2010 р.

Львів

У серпні цього року я здійснив невелику подорож за маршрутом Львів - Прага - Дрезден. Почалася подорож у Львові, але саме в той день я жодної світлини не зробив, однак у місті Лева я був безліч разів, тому в архіві є багато фото, які я і пропоную до Вашої уваги:

1. Львівський оперний театр:


2. Площа перед театром:


3. Трішки наблизимося:


4. Собор святого Юра:


5. Подвір'я собору:


6. Загальний вигляд фасаду:


7. Львів - одне з небагатьох українських міст, де є спідвей. Львівський мототрек на вулиці Клепарівській:


8. Глинянська брама:


9. Львівський трамвай:


10. І його "молодший брат":


11. Вигляд на місто з вежі на Ратуші:


12. Вулиця Вірменська, вдалині галерея "Дзига":


13. Вулиця Театральна:


14. Площа Ринок:


15. Площа Соборна:

Немає коментарів:

Дописати коментар