неділю, 12 грудня 2010 р.

Дубенський замок

У вересні ми з колегами вибралися в коротеньку подорож за маршрутом Рівне - Дубно - Тараканів. В цьому дописі - фото з Дубенського замку. В цьому замку я був вже третій раз, тому фото зібрані з усіх трьох візитів.

1. Загальний вигляд Дубенського замку:


2. Головний вхід до замку:


3. Замкові мури і оборонний рів, який під час облоги міг заповнюватися водою:


4. Замкове подвір'я, вигляд з головного бастіону:


5. Альтернативний ракурс - з подвір'я на бастіон:


6. Вежа Беати:


7. Та ж вежа + вигляд на річку Іква:


8. Місток через Ікву крупним планом:


9. На жаль, річка дуже заросла і нагадую скоріше тихе болітце:


10. Інша вежа замку (на жаль, не згадаю як вона називається):


11. Фото зроблене біля цієї вежі (пам'ять про перший візит в Дубенський замок, гарний тоді був день ... до речі, на дівчині справа, сукня, яку ще носила моя бабуся, сімейний раритет можна сказати):


12. На подвір'ї замку прилаштувалися ось такі гармати:


13. Замкові мури:


14. Виноградна лоза, що заблукала між мурами:


15. Обабіч замку прилаштувався готель-ресторан "Антік Хаус", пречудовий, до речі, ресторан, мені в ньому дуже подобається, всередині збережена дуже цікава атмосфера, старі меблі, відповідне сервірування столів, багато живопису на стінах, враження, ніби потрапив в антикварний магазин:


16. Скверик біля замкових стін:

Немає коментарів:

Дописати коментар